من پسرم هروقت چايي ميخوريم گريه ميكنه ميخواد الان يكم شيره انكور يا خرما ميريزم تو اب ولرم برا خودمون چايي ميريزم برا اونم تو ليوان ميريزم فك ميكنه چاييه ميخوره
من فقط برا صبحانه لقمه رو میزنم تو چای تا نرم بشه میدم بخوره هردو بچهام عادت اینطور دارن ولی جدا بخورن ن
بجای چایی عناب دم کن بده بهش
خیلی خاصیت داره
چایی برا بچه خوب نیست
اگه کمرنگ باشه آره
ولی ما چای به لیمو و گل محمدی داریم که مث چای سیاه ضرر نداره
بله
خیلی کم مثلا هفته ای یبار با نبات اندازه یک سوم لیوان
نه عزیزم
عزیزم چایی برای بزرگسال هم ضرره...نه نمیدم به بچه..کم خونی میاره
نه
اره عزیزم کمرنگ
بله
من صبح ها بعد از صبحانه ۹۰ تا چایی کمرنگ با به دونه قند کوچولو تو شبشش بهش میدم، بعضی وقتا کامل میخوره بعضی وقتام نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.