۲ پاسخ

آره ،ولی خیلی دوست نداره،موز رو تو اتمیل،یا با مغزیجات و خرما،اینجوری بهتر می خوره تا شیر موز

نه هر کدومو ولی جدا میدم.شیر فقط تو فرنی میریزم

سوال های مرتبط