سلام پسرم سه ماهش خیلی عطسه می‌زنه طبیعی

۶ پاسخ

یا داره سرمامیخوره یا آلرژی فصلی

سن حساسیه یه دکتر نشون بده حتما

دختر منم رفلاکس پنهان داشت اینجور بود

بینیشو با پووآر تمیز کن احتمال داره رفلاکس پنهان داشته باشه

نوزادا زیاد عطسه میکنن

از رفلاکس نیست

سوال های مرتبط