چه سرلاکی خوشمزع؟
رفلاکس
کولیک

۹ پاسخ

گندم وتکه های خرما
حریره بادام
خودم تست کردم ملی خوشمزه بود

حريره بادام

منم حریره بادام خریدم،نخورد

گندوم تکه های خرما
گندوم و چند میوه هم خوشمزه بود

گندم و خرما

گندم

من به گفته ی مامانا رفتم گندم و خرما خریدم ولی دخترم لب نزد

گندم خیلی خوشمزس

سرلاگ گندم و تکه های خرما خوشمزه هست البته سرلاک حریره بادام هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان فندق💙آدوین مامان فندق💙آدوین ۱۱ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۱۱ ماهگی
مامان رادوین🐣 مامان رادوین🐣 ۱ سالگی