۳ پاسخ

اگه لکه بینی داری شیمیایی بوده و داری پریود میشی عزیزم

عزیزدلم ناامید نشیا ولی رشد بتات صعیفه

پارامتر هر آزمایشگاه با هم فرق میکنه. یک آزنایشگاه که دقیقه برید .بتا ظرف ۴۸ ساعت باید دو برابر بشه

سوال های مرتبط