۷ پاسخ

چه با جزییات و خفن
واقعا 2سالشه و کشیده و رنگ کرده؟

برعکس پسر من

قشنگه آفرین

نقاشی های منم بهش نشون بده توتاپیکام هست

خیلی قشنگه آفرین

البته پسر پنج ساله ام. یاسین کوچولو فعلا دایره میکشه ومستطیل خط خط میکنه

خداییش پسرت اینو کشیده ؟ 🙄 کامل تنها؟

سوال های مرتبط

مامان سید بردیا مامان سید بردیا ۲ سالگی
مامان سهیل🐣🥑 مامان سهیل🐣🥑 ۳ سالگی
مامان توماج مامان توماج ۳ سالگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 ۲ سالگی
مامان توماج مامان توماج ۳ سالگی
مامان لنا سادات مامان لنا سادات ۲ سالگی
مامان آتنا مامان آتنا ۲ سالگی