عزیزممم منتظر بودم زایمان کنی بیای از تجربت بگیی ،مبارک باشه ،انشالله پا قدمش براتون خیر باشه 💙💙💫💋
عزیزم اگه تب یا بی حال نیست مشکلی نداره چربی یا پروتئین هستش یعنی شیر خوب هضم شده نگران نباش
اصلا نگران نشو چون اولین بچته تجربه نداری نگران میشی
نترس همون جوری میشه پسر منم بعضی وقتا اونجوری پی پی میکنه
نگا کنید اولین باره اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.