۴ پاسخ

بعد ده روزگی میوفته قبل از افتادنش خارش میگیری

از همون اول برای من خوب بود

بخیه جذبی زود تر از این کشیدنیا خوب میشه
من روز هشتم خوب شدم و گن بستم ولی خم میشدم سوزش داشت

من تا ۱۰ روز سوزش داشتم بعدش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی