۲ پاسخ

من سر ۱۰ روز رفتم دکتر هم سونو کرد و هم بخیه ها رو چک کرد

یه بار برو ببینه تو چه وضعیه . من روز ۱۴ رفتم . گفت دیگه لازم نیست بیای باز بدار هوا بخوره خشک کن یمدت

سوال های مرتبط