۷ پاسخ

بدونه پودرش ارزشی ندار بنداز بره

واقعا عزیزم توقع داشتی عوض کنه🧐🧐🧐

توقع داشتین تعویض کنه؟😬😬🤪

بدون پودر که بدرد نمیخوره
چندگرفتی؟؟

اگه تو خونه باشه که پیدا میشه

هیچی با یک خداحافظی خوشحالش کن

به درد سطل اشغال میخوره فقط دیگ

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس 💕💕 مامان نفس 💕💕 ۲ سالگی