خانوما گلوم درد میکنه که حدنداره چی بخورم

۲ پاسخ

اب نمک قرقره کن اگر فشار نداری روزی سه چهاربار،سوپ بخور قرص ۳۲۵هم ۶ساعت بخور

من وقتایی که گلو درد دارم،یه لیوان شیر داغ رو بهش یه قاشق عسل و کمی زردچوبه اضافه میکنم و میخورم
خیلی جوااااابه👌🏻

سوال های مرتبط

مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد