۳ پاسخ

دیسان نزگره🥹😂😂😂

چرا بد باشه عزیزم اون داره تمرین میکنه که بعد به دنیا اومدن نفس بکشه و ریه هاش دارن کامل میشن کاملا طبیعی تو این هفته ها همه همینن

نگران نباش واسه من بعضی وقتا شده تا نیم ساعت هم سکسکه میکنه از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان جان من مامان جان من ۱۰ ماهگی