۷ پاسخ

عزیزم نئو زینک‌دادی بهش
شماچقد گین آپ میدی روزانه میدی؟

غصه نخور پسرمنم یه سالشه هفت کیلوعه غذا هم باشوق نمیخوره خیلی کم پیش بیاد یکم بخوره شیرم درست وحسابی نمیخوره

بخاطر کمخونیشه

خب ژنتیکش همینجوریه الکی حرص نخور تو تمام تلاشتو میکنی مهم اینه سلامته خداروشکر

شیر خودتو میخوره

عاشق میوه است ولی سوپ هاش اصلا خوب نمیخوره

خیلی هم بدخوراک اهل تنوع و بد غذا میخوره

سوال های مرتبط