منم همینجوری بودم یهو دوماه پشت سرهم پریودیم سروقت شد و خون ریزیمم خوب شد بعد دیدم ناخواسته باردار شدم وگرنه من هم تنبلی تخمدان شدید داشتم کم کاری تیروییدم داشتم معجزه شد باردار شدم ولی بچه نمیخواستم فعلا
منم مثل شمام منم درجریان بزار
حالا خدایی تو این وضع جنگ و گرونی ب بچه دوم هم فکر میکنی؟😑
خواهرم اینجوری بود رفت دکتر گفت علایم یایسگیه ولی خواهر من ۴۰سالشه
حتما به پزشک زنان مراجعه کن اینجوری نمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.