۸ پاسخ

پسر منم داره همه ی نوزاد ها دارن این سرخی رو کم کم بزرگ بشه خودش میره

دختر منم اینجوریه بزرگ بشن کم کم میره خودش

دختره منم دقیقا اینطوریه

پسر منم اینجوریه

دختر من از موقعی که به دنیا اومده سرخی داره نمیره هم

قدیمیا میگفتن فرشته ها موقع دنیا اومدن بچه همینجاشوو میبوسن
برا داداش منم همینجوری بود بعد رفت
🥹

اگ تازه اینجوری شده بخاطر گرما

دختر منم داره، کی میره؟ 🤔

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی