پسر منم داره همه ی نوزاد ها دارن این سرخی رو کم کم بزرگ بشه خودش میره
دختر منم اینجوریه بزرگ بشن کم کم میره خودش
دختره منم دقیقا اینطوریه
پسر منم اینجوریه
دختر من از موقعی که به دنیا اومده سرخی داره نمیره هم
قدیمیا میگفتن فرشته ها موقع دنیا اومدن بچه همینجاشوو میبوسن
برا داداش منم همینجوری بود بعد رفت
🥹
اگ تازه اینجوری شده بخاطر گرما
دختر منم داره، کی میره؟ 🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.