من حالت تهوع دارم و دهنم مزه بدی میده طبیعیه ؟

۱ پاسخ

من هر شبببب اسید معدم میاد بالا و واقعااا اذیت کننده شده برام
دهنم مزه بدی میده 🥺

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی