من خیلی حالت تهوع دارم طبیعیه؟

۲ پاسخ

وای من از اول بارداریم اصلا حالت تهوع نداشتم ،از هفته پیش گرفتم،گاهی حالت تهوع میگیرم،خیلییی بده

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری