حالت تهوع دارم طبیعیه بنظرتون ؟

۵ پاسخ

منم دارم خواهر هنوز

اگر نداشتی و یهو الان تهوع داری و بهتره برای جلوگیری از مسمویت بارداری بری دکتر..شاید هم غذا بهت نساخته‌..دیدی ادامه دار شد حتما پیگیر باش...

طبیعی معمولا اخرا باز برمیگرده

طبیعی ..

اره خیلیا تا روز اخر دارن

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری