حالت تهوع و سرگیچه دارم کسی میدونه دلیلش چیه ??طبیعیه

۵ پاسخ

اینا علائمیه که خطر ناک حتمابروبیمارستان چک بشی احتمالا فشارت رفته بالا دچار مسمومیت بارداری شدی

علائم افت فشار.. منم اینجوری شدم

عزیزم برو یه درمانگاهی بیمارستانی ببین چی میگن

افت فشار نداری

این دوتا از علائمیه که باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۳ ماهگی
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی