بچه خودش رشد میکنه نگران نباش منم بی اشتهام بزور زنده بمونم میخورم
تازه قرار نیس دلت خوراکی بخواد شاید بد ویار بودی نتونستی چیزیبخوری و از بوی هرچیزی بدت اومد 😂🤦🏻♀️
ای قیز نه خبروندی 😂😂😂😂 ویار از هفته ۷ به بعد شروع میشه
برامن از ۶ هفته و یکروز شروع شد تا ۱۲،۱۳ هفتگی
عشقم منم تا هفته نهم ویار نداشتم هیچی هم دلم نمیخواست بی میل بودم.از هقته نهم ب بعد دور ازجونت انقدررررررر بالا میاوردم ک حد نداشت.و همچنان هیچی دوس نداشتم حتی غذاهای قبل بارداریم که عاشقشون بودم بدم میومد.هیچس هم نمیخوردم باز بالا میاوردم.تااااااااااا هفته۱۶/۱۷کمکم بهتر شدم.اما هنوزم کهنوزه بی اشتهام.خیلی میل ندارم به چیزی
فعلازوده ویار
میادسراغت ازهفته 8 به بعد
من وقتی فهمیدم باردارم ۸هفته بود بودم تا هفته ۱۶چیزی نمیتونستم بخورم بعد۴ماه تونستم غذا بخورم
تازه اول راهی بانو تا ماه سوم ویار والا تهوع میاد اوایلش بی اشتهایی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.