۷ماهشه برای غذای سفره خیلی زوده
غذایی که برای خودتون میپزی فعلا زوده براش چون نمک داره رب داره ،کلیه بچه هنوز برا نمک آماده نیست . بزرگ بشه هم ممکنه فشارخونش زیاد بشه .غذای نینی باید بدون نمک و شکر و رب و ادویه باشه
اره میشه فقط فلفل نداشته باشه یا کم باشه
دکتر دخترم گفت تو حبوبات لپه رو ندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.