۶ پاسخ

مامان انبه عکس قرصاتو برام فرستادی اون قرص قرمزه که اهنه از چند هفته شروع کردی خوردی یادته ؟ من اشتباها یه ماه قرص اهن خوردم از ۶هفته خوردم الان استرس دارم
شما کمخونی شدید داشتین؟

برای منم از سونو رشد ۲۹ هفته دیگه چک نکرد، دکترم گفت دیگه اهمیتی نداره، سونوگرافی ام گفت الکی خودتو به دردسر ننداز که بخوای چک کنی( دقیقا متوجه نشدم چرا اینو گفت فکنم سخته اندازه گیریش و باید خیلی فشار بیاره به شکم)
ممکنه تو خانمهایی ک سرویکس پایین داشتن فقط چک بشه

کی گفته چک نمیکنن برا منو چک کرد

من که ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم گفت سرویکس ۳۰ دکترم بهم شیاف داد گفت برا این ماه کمه

دکتر ک میرم
ب دکتر میگم همونجا چک کنه
دستگاه سنو دارن ک

من ۲۹ هفته رفتم سونو طول سرویکسمو چک کردن

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری