دستشو گذاشتم تو شلوارش تا نذاره دهنش 🤣🤣

تصویر
۸ پاسخ

جزوی از رشدشه چرا باید جلوش رو بگیری

خیلی اشتباه من یه سره تو دهنش خیلی بهش اسیب میزنی اینطوری جز رشدش

عزیزم الان اون دستاشو میشناسه بعدشم لثه هاش سفت میشه بخاطر همین میبره سمت دهنش

خب دهنش کنه چه عیبی داره... جلوشو نگیر کلی کیف میکنه با خودش😄

چرا آخه بزار دهنش کنه زود زود بشور دستشو

کار بدی کردی اون داره دستاشو کشف می‌کنه نکن مامانش

چرا؟
اون دستاشو شناخته نباید مانع این کار بشی فقط زود به زود دستاشو بشور

😂😂😂دختره منم میزاره دهنش جدیدا

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی