جزوی از رشدشه چرا باید جلوش رو بگیری
خیلی اشتباه من یه سره تو دهنش خیلی بهش اسیب میزنی اینطوری جز رشدش
عزیزم الان اون دستاشو میشناسه بعدشم لثه هاش سفت میشه بخاطر همین میبره سمت دهنش
خب دهنش کنه چه عیبی داره... جلوشو نگیر کلی کیف میکنه با خودش😄
چرا آخه بزار دهنش کنه زود زود بشور دستشو
کار بدی کردی اون داره دستاشو کشف میکنه نکن مامانش
چرا؟
اون دستاشو شناخته نباید مانع این کار بشی فقط زود به زود دستاشو بشور
😂😂😂دختره منم میزاره دهنش جدیدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.