دخترا کسی تو بارداریش مترونیدازول ۵۰۰خوردهههه؟

۴ پاسخ

اره من نوردم هم مترونیدازول ۲۵۰ و اموکسی سیلین و سفکسیم ۵۰۰

ارعع من هم مترو هم سفالکسین با استا ۵۰۰ خوردم

من ۲۵۰میخورم بخاطرعفونت دندونم

اره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۱۲ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد