منم همش گشنمه، واقعا نون آدم سیر می کنه، همش ضعف دارم
وای اره
مردم اینقدر هیچ چیز باحالی نخوردم😭
وای منم😭
قند ندارم ولی میترسم چاق شم خیلی🥲
اره منم میخواد ولی نمیشه مثل تو
لعنت بهشششش
هرچی میخام نمیتونم بخورم
منم دلم سالاد فصل رستورانی میخواد🥲😂
واقعا خیلی سخته من الان 4 روز بتا زدم گفت نون و برنجم نخور من همش گشنمه پ دلم چیزای شیرین میخواد
منم انقدر هوس میکنم قندم میفته انسولین باز میزنم یکم بهترم اما الان که یه سره دلم اب طالبی و هندونه میخواد که میگن کلی قند داره نخور دارم دیوونه میشم
وای من همش هوس چیزای کاکائویی میکنم میترسم قند بگیرم
بخور ولی کم
منم خیلی😔😔😔
موافقمممم
قندتون چنده شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.