دلم بستنی میخواد.ویفرمیخواد.شیرینی جات
لعنت بیادبه قند بارداری😦

۱۲ پاسخ

منم همش گشنمه، واقعا نون آدم سیر می کنه، همش ضعف دارم

وای اره
مردم اینقدر هیچ چیز باحالی نخوردم😭

وای منم😭
قند ندارم ولی میترسم چاق شم خیلی🥲

اره منم میخواد ولی نمیشه مثل تو

لعنت بهشششش
هرچی میخام نمیتونم بخورم

منم دلم سالاد فصل رستورانی میخواد🥲😂

واقعا خیلی سخته من الان 4 روز بتا زدم گفت نون و برنجم نخور من همش گشنمه پ دلم چیزای شیرین میخواد

منم انقدر هوس میکنم قندم میفته انسولین باز میزنم یکم بهترم اما الان که یه سره دلم اب طالبی و هندونه میخواد که میگن کلی قند داره نخور دارم دیوونه میشم

وای من همش هوس چیزای کاکائویی میکنم میترسم قند بگیرم

بخور ولی کم

منم خیلی😔😔😔

موافقمممم
قندتون چنده شما

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری