۲ پاسخ

دختر من ۲ ماه بود خودشو یه بار به شکم انداخت الان دیگه ۴ ماه خودشو چند بار انداخته به شکم سه ماه نیم بود خودم جغجغه میدادم دستش الان یکم میگیره میندازه باز

هربچه ای انجام کارلش فرق میکنه
دختر من از سه ماهگی به پهلو میاد و جغجغه میگیره دستش
ولی غلط نمیتونه بزنه

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی