۹ پاسخ

روی پام گذاشتمش دارم تکونش میدم مث آتیشه

بله دارم بهش استامینوفن میدم ولی خیلی بی حاله و تب داره همش گریه میکنه پاش درد میکنه ...

بله گفتن
هر چهار ساعت

حتما ۴ساعتی دوبرابروزنش بده شب تب میکنه

وا مگه میشه نگم باید تا فردا شب بهش هر ۴ ساعت استامینوفن بدی عزیزم

حتما باید بدین حتما.. مثل دفعات قبل

بله گفتن /باید بدی بهش حتما

بهش بده واسه دردشم خوبه

هر وقت دیدین دمای بدنش داره بالا میره ک تب کنه اونوقت بهش بدین

سوال های مرتبط