کدوم مدل پستونک بیبی لند بهتره؟

۷ پاسخ

طرح اونت

من بادومیشو پسرم گرفت

ارتودنسی

من هم بادومی بهش میدم هم ارتودنسی

بادومی
بهش میگن اولتراسافت

من طرح اونتش رو گرفته بودم ولی بالای پستونک بینی دخترم رو اذیت میکرد قسمت بالاش میخورد به بینیش ارتودنسی گرفتم راضی ام

اارتودنسی

سوال های مرتبط