من وقتی بخیه هامو کشیدم خیلی بهتر شدم ولی خوب خوب نه هنوزم جای بخیه هم گاهی درد و خارش داره و وقتی میرم سرویس بعدش دل درد میشم 🥲
معمولا بخیه ها رو که بکشی راحت میشی ولی بازم به بدن خودت بستگی داره
چه دردی داری؟
من دوبارسزارین شدم یعد یه هفته خوب بودم
من بعد ۶ ۷ روز بهتر شدم بخیه ها رو که کشیدم دیگه خیلی بهتر شدم بستگی به بدنت داره معمولا ۳ ۴ روز اول خیلی اذیتی بعدش کم کم اوکی میشی
من بجز سر درد هیچ دردی نداشتم
من تا دوماه آدم نشدم😶
من تا ۶.۷ روزگی درد زیاد داشتم بعدش کمتر شد بخیه ام رو که کشیدم کلا دردش از بین رفت
من اصلا دردنداشتم 😐استراحتم نکردم از مرخص شدنم ب بعد یه ساعتم مثل بقیه زائو ها نخوابیدم😐
تقریبا بعد از 20 روز خیلی راحت میشی،اما گزگز و بیحسی ناحیه برش خورده تا آخر عمر باهات هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.