درد های بعد سزارین کی تموم میشن؟؟؟؟

۹ پاسخ

من وقتی بخیه هامو کشیدم خیلی بهتر شدم ولی خوب خوب نه هنوزم جای بخیه هم گاهی درد و خارش داره و وقتی میرم سرویس بعدش دل درد میشم 🥲

معمولا بخیه ها رو که بکشی راحت میشی ولی بازم به بدن خودت بستگی داره

چه دردی داری؟
من دوبارسزارین شدم یعد یه هفته خوب بودم

من بعد ۶ ۷ روز بهتر شدم بخیه ها رو که کشیدم دیگه خیلی بهتر شدم بستگی به بدنت داره معمولا ۳ ۴ روز اول خیلی اذیتی بعدش کم کم اوکی میشی

من بجز سر درد هیچ دردی نداشتم

من تا دوماه آدم نشدم😶

من تا ۶.۷ روزگی درد زیاد داشتم بعدش کمتر شد بخیه ام رو که کشیدم کلا دردش از بین رفت

من اصلا دردنداشتم 😐استراحتم نکردم از مرخص شدنم ب بعد یه ساعتم مثل بقیه زائو ها نخوابیدم😐

تقریبا بعد از 20 روز خیلی راحت میشی،اما گزگز و بیحسی ناحیه برش خورده تا آخر عمر باهات هس

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد