سنو بده گلم دقیق تره برو پیگیری کن. اگ باردار باشی درست مراقب نباشی باز بعد پشیمون میشی گلم
فقط سنو بده خواهر
من اینجا زیاد دیدم که تو تاخیر زیاد مثبت شدن ان شاء الله که شما هم مثبتی
مثبته
آزمایش بده
مثبته عزیزم
منم مثل شما الان۱۹روز تاخیر دارم امروز تست زدم یک هاله خیلی ریز که با چشم به زور دیده میشه.کمر درد دل درد زیاااد دارم لکه هم مثل شما دیدم نمیدونم هستم یا نه
یه هاله صورتی افتاده خط دوم برو آزمایش بده انشاالله مثبت
شاید بارداریت شیمیایی بود لقاح شده بتات یکم رفته بالا چون نتونه لانه گزینی کنه بتا افت میکنه و ازمایش منفی میشه و کم کم خط ب ی بی چک کمرنگتر میشه. شما یه تستم بزن دوباره.
فدات ی آزمایش بتاتیتر بده یا سونو واژینال ۳۷ روز تاخیر طبیعی نیست
مثبته صددرصد این مدیکور صورتی ها اشتباه نمیزنه
عزیزم این هاله داره معلومه کامل
37 روز تاخیر یعنی چیزی علائمی نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.