شربت منیزیم هیدروکساید
کیوی خوبه
من دارو نمیخورم، با قیسی، آلو، گوجه سبز و انجیر و نوشیدن آب و فعالیت بدنی اکی شدم.
😔😔.
شربت لاکسیژل بعد هر وعده غذا یک قاشق
کیوی بخور اخرشبا
لاکسی ژل میخورم بعد غذا
من داروی نگرفتم فقط قره قوروت خوردم روون شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.