خانوما برای یبوست چه دارویی دکتر داده بهتون؟؟؟🥴

۸ پاسخ

شربت منیزیم هیدروکساید

کیوی خوبه

من دارو نمی‌خورم، با قیسی، آلو، گوجه سبز و انجیر و نوشیدن آب و فعالیت بدنی اکی شدم.

😔😔.

شربت لاکسیژل بعد هر وعده غذا یک قاشق

کیوی بخور اخرشبا

لاکسی ژل میخورم بعد غذا

من داروی نگرفتم فقط قره قوروت خوردم روون شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۵ ماهگی