۷ پاسخ

اگه شیر خودتو نمیدی گوجه سبز
قشنگ اسهال میشی

کمپوت انجیر
شربت لاکسی ژل

منم دو سه روز اول شکمم کار نکرد دوتا شیاف دیکلوفناک گذاشتم همش هم برام سوپ و اینا میدادن.
روون شد شکمم باز دنبال راه چاره می‌گشتم سفت بشه😂😂😂

گلم اگه دلت میکشه دوسه قاشق روغن زیتون بخور به یه ربه روون میشه

شیاف کارکن بزار درجا میری. دوقاشق هم شربت منیزیم بخور بالیوان اب

سوپ بخور ، میوه هایی مثل گرمگ بخور ، کاهو ، آلو که تو غذا میریزیم اونم خوبه

اگر نشد شربت لاکسی ژل

کمپوت گلابی و سیب بخور
آلو بخور
سوپ
چیزای ملین بخور

سوال های مرتبط