۶ پاسخ

منم رفتم بهداشت کل آزمایشای خون و دیابت و واکسن کزاز و قرصام رایگان شد فقط برای سونوی تشکیل قلب و انتی همراه با آزمایشش و سونو آنومالی جدا هزینه کردم و یکی هم سونوی کلیه چون مشکوک به داشتن سنگ کلیه بودم

ازاد 700دادم

کلی آزمایش دیگه هم انجام میدی
کلاس رایگان آمادگی زایمانم دارن

۱/۳۵۰

۱۵۰۰ من انجام دادم.

عزیزم برو بهداشت محله تون
یه تشکیل پرونده بده رایگانه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان ♥ نوردیده♥ مامان ♥ نوردیده♥ ۵ ماهگی