۵ پاسخ

ببین عزیزم 4ماهه عمل کردم به شدت راضی ام
اگ میتونی. شرایطشو داری ک برو

عزیزم توبله گروه مامانای مازندرانی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
‎@fatemeh7570r

ببین درسته باید تحقیق کنی ولی نه از هرکسی از دکترا باید تحقیق کنی وگرن هرکی نظرخودشو میگ ممکنه ترس بندازت من خودم شخصا حرف کسی برام مهم نیس قراره بایپس کنم

من انجام دادم سال ۱۴۰۰ خطر که داره فقط مهمه پیش چه دکتری انجام بدی دکتر خیلی مهمه بعد باید خیلی رعایت کنی من ۱۵کیلو از وزنم برگشت بای پس کن بهتره

چن کیلویی برا20کیلو اینا اسلیو نکن بوتاکس کن یا ورزش و رژیم

سوال های مرتبط

مامان ♥️شاهان♥️ مامان ♥️شاهان♥️ ۵ سالگی