خواهر همسر من سه ماه بعد عمل ناخواسته باردار شد و متاسفانه بخاطر عوارض عمل سقط شد بهتره صبور باشی عزیزم تا بارداری سالمی داشته باشی
خیر چون تغذیه شما برای رشد جنین مناسب نیست و برای خودتون هم بسیار مضر هست دکتر متخصص لاپاراسکوپی توصیه میکنن که ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه بعد عمل اقدام به بارداری مجازه
وای معلومه که نه معدت خراب میشه چون شاید ویارا شدید داشته باشی هی عوق بزنی بالا بیاری خیلی ازیت میشی بنظرمن باید حداقل یکسال بگذره شایدم ۲سال تا قشنگ جای عملت خوب بشه ک ازیت نشی
متخصصان و سازمان های معتبر پزشکی توصیه می کنند که زنان حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از عمل اسلیو معده برای بارداری صبر کنند. برخی از متخصصان حتی فاصله ۱۸ تا ۲۴ ماه را ایمن تر می دانند.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.