۴ پاسخ

خواهر همسر من سه ماه بعد عمل ناخواسته باردار شد و متاسفانه بخاطر عوارض عمل سقط شد بهتره صبور باشی عزیزم تا بارداری سالمی داشته باشی

خیر چون تغذیه شما برای رشد جنین مناسب نیست و برای خودتون هم بسیار مضر هست دکتر متخصص لاپاراسکوپی توصیه میکنن که ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه بعد عمل اقدام به بارداری مجازه

وای معلومه که نه معدت خراب میشه چون شاید ویارا شدید داشته باشی هی عوق بزنی بالا بیاری خیلی ازیت میشی بنظرمن باید حداقل یکسال بگذره شایدم ۲سال تا قشنگ جای عملت خوب بشه ک ازیت نشی

متخصصان و سازمان های معتبر پزشکی توصیه می کنند که زنان حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از عمل اسلیو معده برای بارداری صبر کنند. برخی از متخصصان حتی فاصله ۱۸ تا ۲۴ ماه را ایمن تر می دانند.

سوال های مرتبط

مامان نعمت مامان نعمت هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ♥️شاهان♥️ مامان ♥️شاهان♥️ ۵ سالگی
مامان محمد حسام مامان محمد حسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامانِ بچه هام مامانِ بچه هام قصد بارداری