۷ پاسخ

من وقتی پسرم دلش درد میکنه ودرست شیر نمیخوره میخابونمش یکم ورزشش میدم پاهاشو میبرم تو دلش یکم میچرخونم چند تا باد ک ازش خارج شد اروم‌میشه😂

دیروز صدرا هم یکسره گریه کرد نمیدونستم چیکار کنم فکر میکردم دندونه ولی نفهمیدم اخرش.نه شیر میخور نه میخوابید گریهههههه هااا

تو چادر بزارید تابش بدید شاید بخوابه

ممکنه لثه هاش اذیت می‌کنه
ژل لثه بزن براش

ببرش تو حیاطی محیط بیرونو ببینه

اگه وقته خوابشه صدای سشوار رو براش بذار ویه مکان آروم برو تا بخوابه

دندونشه

سوال های مرتبط