چراشیرخشک میخوره؟؟؟چراسزارین کرررردی
خب بی پدررررر. چون دوس نداشتم بهترین روززندگیم درد بکشم وبادرد برم بیمارستان وهیچی نفهمم ب بچمم شیرخشک دادم چون دوس ندارم هرجامیرم سینمو درارم یا بچمو بکشم دنبال خودم
ملت فضولن بخداااا
شیر خودتو میخوره؟🙄
بیشترین سوال
چقدر شبیهه باباشه چکار کردی😂یا میکنچرا شیر خشک میخوره خب عن سگ من ک نمیخاستم شیرخشکی شه خودش شد بخاطره ننه شوهر عن سگم چهارماه قلب درد کریه بخاطره شیرنخوزدن بچه کشیدم بخاطره حرفا بقیه
تازگیا میگن وای چرا چهار دست پا نمیره
شیر خودتو میدی دیگه؟ 😑
از ما میپرسن چقدر کوپ همن قاطی نمیکنیشون
چقد شبیع باباشه
وا چرا شیرخودتو ندادی
و من چقد از سوال دومی بدم میاد
میگن خودتی انگارکوچیک شدی هیچیش ب باباش نرفته🫠
چرا اینقدر لاغره
بازام شیر نمیخوره ت بیداری چقد لاغر شده
چرا لاغره😐
چرا شیرخشک میخوره دوس دارم برینم جلوشون
من چی بگم ک مبگن کپ عمشه😂😂ازمنم خیلی میپرسن شیرخودتو مبخوره یاشیرخشک
از منم همینو میپرسیدن😅
موهاشو کوتاه کردیم دیگه مشخص شد پسره😬
از مام میپرسن دختره یا پسر ؟
پسر من ۵سالشه هنوزم همه فکر میکنن دختره البته بیشتر بخاطر اینکه ریز نقشه و ماشالله خیلی خوشگله .چشم رنگیه موهای بور وخودشم سفید لبو دهن و دماغش هم کوچوله😍
بیشترین پرسشم اینه ک بچه کوچیکت شبیع کیه نه شکل باباشه ن من🥲
حتما خوشگله گل پسرمون 😍 همه فکر میکنن دختره ❤️
عکسشو میزاشتی ماهم این سوالو ازت میپرسیدیم 🤣🤣
جمله ما👇
شیرخشک میدی؟
یه جمله هم هست که سوالی نیس ولی همه به کرار میگن اونم اینه که چقدر شبیه پدرشه 😑 یا میگن عههه اینم که کپ داداششه😑
من کلا لوله بخاریم 😭😂😭😂
بیشترین سوال این بوده تنهایی اذیت نمیشی؟
یا میگن مامانشی🤔بعدش میگن بهت میخوره خواهرش باشی🤦🏼♀️
دختره؟؟ درحالی ک پسره😁
گریش کمتر شد 😂😂🤭
دختر با پسر
اسمش چیه
شیر خودتو میخوره از این گزینه متنفرم 🙂
قدش چنده جیگر
خب یزید میزاشتی ما هم قیافه ی خوشگلشو میدیدیم دیگه 😐😂🥰
منم بعد ک گفتم دختره اسمشو میمرسنش
وقتی اسمشو میگم باز میگن اِ اینکه پسره،آخه اسمش اسپرته
ارع واقن
ب من میگن بچه خودته منم میگم ن دزدیدمش
دقیقا از منم همینو میپرسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.