چه ترشحی طبیعیه من میترسم همش حس نشتی دارم

۳ پاسخ

نميدونم توهفته هاى ماچرااينقدرزيادشده اين ترشح نشتى هاخودمم نگرانم

ترشح فرق داره غلیظه ولی اگر از کیسه آب باشه مثل ادرار هست

هروقت شک کردی پدمسافرتی بذار راه برو سرفه کن چنتا ببین ازت میریزه یا نه این میشه نشتی،ولی اینکه تولباس زیرت یکم باشه ترشحه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری