۲ پاسخ

نه گرما منه گرما میخواد نه نبات
ولی اگر گرم دوست داره گرمش کن
من مستقیم از یخچال میدم معمولا یا شیرخرماش میکنم یا شیرموز

یکم گرم کن بعدبده‌ی تیکه. کوچیک نبات هم بنداز

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی