مبارک عشقم فقط مواظب خودت باش زیاد بشین پا شو نکن گردشت هم کمتر کن
زهرا جونم واکنش شوهرت چجور بود بهش گفتی
عزیزم من تا چهار پنج ماه اول بارداریم همش تایمی ک پریود میشدم این دردا رو داشتم ماه اول دگ خیلی شدید تر و بدتر ولی تا سنو نرفتی حواست بخودت باشه استراحت کن پله زیاد نرو چیز سنگینم برندار تا بری دکتر خیالت راحتشه😍💞
ععع باردار شدی مباااارررررکهههههه بسلامتی
خیلی کار نکن،شاید جفت پایین باشه
تا 3،4ماه اول خیلی خطریه
تو خورد وخوراکت رعایت کن،آرایش نکن،لاک نزن،دارو سرخود استفاده نکن،چیزای سقط اوری مصرف نکن
همین دوروز پیش داشتم تاپیک هاتو میخوندم با خودم میگفتم ایشالا باردار باشی الان اومدم دیدم دوباره تاپیک زدی باورم نشد بارداری😍😍
آخه قربون سوالای جدیدت بررررم که مامی شدیییی
استراحت کن تا جای جفتت مشخص بشه زهرا جانم
ای خُداااااا😍
مُبارکه انشاالله که سراسر خیر باشه واسه ت😘❤️
فقط چیز سنگین بلند نکن ورزش هم نکن اگه میری باشگاه
نگران نباش به خودت استرس نده این چیزا طبیعی هستن
عزیزدلم مبارک باشه انشاا...تندرست و سلامت بغل بگیریش
طبیعیه نگرانش نباش
نه طبیعیه درد
عزیزم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.