سلام خانما ، من همش دلم تن ماهی میخواد ، مضره؟🥲

۶ پاسخ

اره ضرر داره کنسروها

عزیزم دکتر برا من امپول و قرص داده زیر یکی از کامنتا دیدم شما هم از اون امپول زدین دکتر به شما هم گفته بود بعد امپول سومی رابطه داشته باش؟؟؟

وای آره خیلی ضرر داره اصلا خوراکی های کنسرو نخور خصوصا تن ماهی

بله مضره

آره عزیزم ضرر داره نخور
اگه خیلی دلت میخواد ی نوک قاشق کوچولو بخور ولی تموم سعیتو بکن که نخوری

میگن کنسرو ها بخاطر مواد نگهدارنده مصرف نشه بهتره عزیزم بخصوص تن ماهی🥲🌸

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تمام زندگیم🥹🫀 مامان تمام زندگیم🥹🫀 هفته پنجم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسری💙🥺 مامان شاه پسری💙🥺 هفته بیست‌ودوم بارداری