اره ضرر داره کنسروها
عزیزم دکتر برا من امپول و قرص داده زیر یکی از کامنتا دیدم شما هم از اون امپول زدین دکتر به شما هم گفته بود بعد امپول سومی رابطه داشته باش؟؟؟
وای آره خیلی ضرر داره اصلا خوراکی های کنسرو نخور خصوصا تن ماهی
بله مضره
آره عزیزم ضرر داره نخور
اگه خیلی دلت میخواد ی نوک قاشق کوچولو بخور ولی تموم سعیتو بکن که نخوری
میگن کنسرو ها بخاطر مواد نگهدارنده مصرف نشه بهتره عزیزم بخصوص تن ماهی🥲🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.