یبوست داری حتما...آلو بخارا خیس کن آبشو بخور...روغن زیتون...کاهو...کیوی ...هندونه
اگه زخمه پماد آنتی فیشر باریج بزن خیلی خوبه
از یبوسته
چیزای ملین بخور و اب فراوون
موقع دفع اصلااا زور نزن
چندروز ک فشار نیاد بش کم کم خوب میشه
اما دارویی چیزی استفاده نکن فعلا
الو بخور ، قیصی، چیزای ملین..
برنج و نون و اینا نخور بیشتر سوپی و روان بخور تا یکم بهتر شه
دور اسفنگتر چیزای قلمبه دراومده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.