۴ پاسخ

یبوست داری حتما...آلو بخارا خیس کن آبشو بخور...روغن زیتون...کاهو...کیوی ...هندونه

اگه زخمه پماد آنتی فیشر باریج بزن خیلی خوبه

از یبوسته
چیزای ملین بخور و اب فراوون
موقع دفع اصلااا زور نزن
چندروز ک فشار نیاد بش کم کم خوب میشه
اما دارویی چیزی استفاده نکن فعلا
الو بخور ، قیصی، چیزای ملین..
برنج و نون و اینا نخور بیشتر سوپی و روان بخور تا یکم بهتر شه

دور اسفنگتر چیزای قلمبه دراومده؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری