۱۱ پاسخ

من پروژسترون‌رو خوراکی گرفتم استفاده میکنم

اره چون شیافت باعث دستشویی میشه

آره اوایل اینطور بود

من یبوست گرفتم باهاش

اره

واسه هر کس یه جوریه واسه من هیچیم نمی شد

اسهال نه ولی نفخ فکر کنم بیاره
اخه من از اول بارداری دارم استفاده میکنم کلا نفخ دارم

من ازون اول استفادع میکنم یه چیزیش خوبه ک یوبوست نگرفتم🤣

اره انگارشکم به کارمیندازه

نه من باهاش نفخ میکنم

اره عزیزم فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ودوم بارداری