سلام ببخشید شیاف پروژسترون رو دکتر برای چ مواردی می‌نویسه

۹ پاسخ

من درد داشتم و دور نافم تیر میکشید از اول میزارم ، اگه لکه بینی هم باشه میددن

من برا کمردرد لکه بینی واحتمال زایمان زودرس نوشت

من مشکلی نداشتم ولی دکترم تا الان داده

کسایی ک سابقه سقط و زودرس دارن. کسایی ک جفت سرراهی دارن. کسایی ک هماتوم و لکه بینی دارن

بار اول من لکه بینی داشتم بهم داد ولی خب سقط شد
مجدد ک باردار شدم گفت چون سقط داشتی باید استفاده کنی

برای اینکه زایمان زودرس نداشته یاشی هماتومم داری از بین بره

من زیر شکمم سفت و سنگین میشد برام ۱۰ روز نوشت اگه ادامه داشت باز باید پیگیر باشم

برای سفت شدن جای جنین

سلام عزیزم من هماتوم داشتم برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری