بچها شمام شیاف میزنین اسهال میشین؟؟؟ ببخشید

۵ پاسخ

اگه از عقب بزاری احتمال خیلی زیاد بعدش اسهال میشین چون طبیعی هست ولی بعدش باز شیاف بزاری ک قبلی جذب نشد
اگه از جلو میزارید باید موقع خواب باشه تا بیرون نیاد تا خوب جذب بشه

من با شیاف یبوست میگیرم اسیرشدیم😬

من واژینال میزارم، نه اصلا من فقط آهن میخورم اینجوری میشم

ن من یبوست ام

اسهال نشدم،ولی اره نرم میشه ادم،😂خیالم راحته یوبس نمیشم

سوال های مرتبط

مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💕دختری💕 مامان 💕دختری💕 هفته بیست‌ونهم بارداری