اگه از عقب بزاری احتمال خیلی زیاد بعدش اسهال میشین چون طبیعی هست ولی بعدش باز شیاف بزاری ک قبلی جذب نشد
اگه از جلو میزارید باید موقع خواب باشه تا بیرون نیاد تا خوب جذب بشه
من با شیاف یبوست میگیرم اسیرشدیم😬
من واژینال میزارم، نه اصلا من فقط آهن میخورم اینجوری میشم
ن من یبوست ام
اسهال نشدم،ولی اره نرم میشه ادم،😂خیالم راحته یوبس نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.