۳ پاسخ

من یبوست گرفتم

بله همینطوره شیاف فرتیژست خیلی بده

اسهال که نه ولی نسبت به قبل نرمیت دارم خشکیت ندارم😅

سوال های مرتبط

مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ودوم بارداری