خانما شیاف پرژستون باعث دلپیچه و اسهال میشه ؟

۸ پاسخ

اگر مقعدی بزاری ممکنه

فک نکنم عزیزم

اره منم اینطورم با شیاف

سیکلوژست بذار اون خوبه بافرتیژست معمولا اینحوری میشن

اره یکم من نفخ دارم همش

من مقعدی می‌زارم بله خیلی بعضی وقتا ساعتی یکبار دستشویی ام

برا من که نه

من ی تایم استفاده میکردم دل پیچه اینا داشتم دیگه نمی‌دونم از اون بود یانه

سوال های مرتبط

مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری