من روزی یکبار یا دوبار
راجب وزن خب بچه من رفلاکس داره وزن گیریش خوب نیست هم شیر خودم هم شیر خشک میدم الان که رفلاکسش کمتر شده داره وزنش بهتر میشه تو ۲۰ روز حدود ۶۰۰ گرم اضافه کرد
یه بارم اینجوری بود که توی ۳ روز ۱۵۰ گرم وزن گرفت
یک روز درمیون
من فقط نان میدم
بین روزییک تا سه بار کار میکنه
من اپتامیل پرونوترا میدم گاهی روزی دوبار گاهی یه روز درمیون
یک روز در میون کار میکنه
هر روز کار میکنه
من هم شیر خودم هم نان میدم ۴ روز یک بار شکمش کار میکنه نمی دونم خوبه یانه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.