۶ پاسخ

ده روز اول
بعدش بذار بخابه
خوابش تنظیم بشه
رشد بدنش تنظیم بشه
مطمین باش بیشتر از ۴ساعتم نمیخابه
دکتر بهم گفت
نذار ریتم خوابش خراب بشه

تا ۲۸ روزگی که نوزاد محسوب میشن

دو هفته ی اول نهایتا

تا وقتی ک وزنش ۲ برابر وزن تولدش بشه

فقط یک هفته اول عزیزم
الان دیک بزار خودش گشنه بشه پامیشه

تا ۲ ماه.کم کم خودش بیدار میشه و ممکنه شبا زیاد شیر نخواد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری