۸ پاسخ

ن والا...همه چیش ب موقع بود...همیشه خونه تنهاییم...اخر هفته میبرمش خونه بازی و خونه مامانم...همین...

من از وقتی ماهی یا هر دوماه میرم شمال و مامانم باهاش زیاد کار می‌کنه خیلی کاراش به موقع یاد میگیره و حرف میزنه و باهمه زود اوکی میشه

من هفته ای یکی دوبار با بچه های فامیل در ارتباطه
تقریبا روز درمیون هم میبرمش پارک 🤗

من دقیقا شرایطم اینه ولی خدا رو شکر دخترم خوبه

نه عقب نیست . ولی خجالتیه . تازگیا هرروز پارک میبرم تشویقش میکنم با بچه ها بازی کنه

نه عقب تر نیست فقط به جمع عادت نداره به غریبه عادت نداره کسی باهاش حرف میزنه گریه میکنه

تو ساختمون ما 10 تا بچه است دائم باهم دیگه یا روی پشت بوم بازی میکنن یا توی حیاط
دیوونه شدم دیگه همون تنها بمونه تو خونه راحت تره

کوچه که صلاح نیست این سن
ولی حیاط بره بازی کنه اب بازی توپ‌بازی خاک بازی خسته میشه انرژیش تخلیه میشه بتونی پارک ببرش یا خانه بازی باهاش وقت بگذرون

سوال های مرتبط